kontakt.orgin@gmail.com

sklep.orgin@gmail.com

POLITYKA PRYWATNOŚCI ORGIN

Ostatnia aktualizacja: 23 Marca 2023r.
ORGIN zapewnia rozszerzone doświadczenia związane z kondycją i ruchem, aby wzmocnić umysły, ciała i życie naszych klientów. Niniejsza Polityka prywatności ma na celu pomóc Ci zrozumieć, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i udostępniamy Twoje dane osobowe, a także pomóc Ci zrozumieć i egzekwować Twoje prawa do prywatności.

ZAKRES

Niniejsza Polityka prywatności ma zastosowanie do danych osobowych przetwarzanych przez nas, w tym na naszych stronach internetowych, podczas naszych wydarzeń oraz za pośrednictwem innych ofert online lub offline. Aby ułatwić czytanie niniejszej Polityki prywatności, nasze strony internetowe i inne oferty są łącznie nazywane „Usługami”.

ZBIERAMY DANE OSOBOWE

Kategorie gromadzonych przez nas danych osobowych zależą od tego, w jaki sposób wchodzisz w interakcje z nami i naszymi Usługami oraz od wymogów obowiązującego prawa. Gromadzimy informacje, które nam przekazujesz, informacje, które uzyskujemy automatycznie, gdy korzystasz z naszych Usług, oraz informacje z innych źródeł, takich jak usługi i organizacje stron trzecich, jak opisano poniżej.


Informacje, które przekazujesz nam bezpośrednio.
Możemy gromadzić następujące dane osobowe, które nam przekazujesz.

Tworzenie konta. Podczas tworzenia konta możemy zbierać informacje, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i nazwa użytkownika. Zakupy. Możemy gromadzić dane osobowe i szczegóły związane z Twoimi zakupami, w tym informacje dotyczące płatności. Wszelkie płatności dokonywane za pośrednictwem naszych Usług są przetwarzane przez zewnętrzne podmioty przetwarzające płatności. Nie gromadzimy ani nie przechowujemy bezpośrednio żadnych informacji o kartach płatniczych wprowadzanych za pośrednictwem naszych Usług, ale mogą one otrzymywać informacje związane z danymi karty płatniczej (np. dane rozliczeniowe).


Twoja komunikacja z nami. Możemy gromadzić dane osobowe, takie jak adres e-mail, numer telefonu lub adres pocztowy, gdy prosisz o informacje o naszych Usługach, rejestrujesz się na wydarzenia, rejestrujesz się w naszym biuletynie lub programie lojalnościowym, prosisz o wsparcie klienta lub wsparcie techniczne, ubiegasz się o pracę lub w inny sposób komunikować się z nami.


Ankiety. Możemy kontaktować się z Tobą w celu wzięcia udziału w ankietach. Jeśli zdecydujesz się wziąć udział, możesz zostać poproszony o podanie pewnych informacji, które mogą obejmować dane osobowe.
Funkcje interaktywne. My i inne osoby, które korzystają z naszych Usług, możemy gromadzić dane osobowe, które przesyłasz lub udostępniasz za pośrednictwem naszych funkcji interaktywnych (np. funkcje przesyłania wiadomości i czatu, funkcje komentowania, fora, blogi i strony mediów społecznościowych). Wszelkie informacje, które podajesz w publicznych sekcjach tych funkcji, będą uważane za „publiczne”, chyba że obowiązujące prawo wymaga inaczej i nie podlegają ochronie prywatności, o której mowa w niniejszym dokumencie.

Loterie lub konkursy. Możemy gromadzić dane osobowe, które podajesz w ramach oferowanych przez nas loterii lub konkursów. W niektórych przypadkach jesteśmy zobowiązani do publicznego udostępniania informacji o zwycięzcach loterii i konkursów.


Wydarzenia. Gromadzimy również dane osobowe, gdy organizujemy lub współorganizujemy wydarzenia lub gdy uczestniczymy w wydarzeniach organizowanych lub produkowanych przez osoby trzecie, takie jak imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu podczas rejestracji oraz zdjęcia i/lub wideo przedstawiające Ciebie podczas naszych imprez. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jakie informacje mogą być zbierane podczas naszych wydarzeń i jak możesz wskazać swoje preferencje, skontaktuj się z nami w sposób opisany poniżej.
Rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Możemy gromadzić dane osobowe od osób fizycznych i stron trzecich w celu oceny i wykorzystywania potencjalnych możliwości biznesowych.

  Podania o pracę. W naszych Usługach możemy publikować oferty pracy i możliwości. Jeśli odpowiesz na jedno z tych ogłoszeń, przesyłając do nas swoją aplikację, CV i/lub list motywacyjny, zbierzemy i wykorzystamy Twoje dane do oceny Twoich kwalifikacji.

Informacje zbierane automatycznie.

Możemy zbierać dane osobowe automatycznie, gdy korzystasz z naszych Usług:

     Automatyczne gromadzenie danych. Możemy zbierać pewne informacje automatycznie, gdy korzystasz z naszych Usług, takie jak adres protokołu internetowego (IP), ustawienia użytkownika, adres MAC, identyfikatory plików cookie, operator sieci komórkowej, reklamy mobilne i inne unikalne identyfikatory, informacje o przeglądarce lub urządzeniu, informacje o lokalizacji (w tym przybliżoną lokalizację uzyskaną na podstawie adresu IP) oraz dostawcę usług internetowych. Możemy również automatycznie gromadzić informacje dotyczące korzystania przez Ciebie z naszych Usług, takie jak strony, które odwiedzasz przed, w trakcie i po korzystaniu z naszych Usług, informacje o klikanych linkach, typach treści, z którymi wchodzisz w interakcje, częstotliwości i czasie trwania Twoich działań oraz inne informacje o tym, jak korzystasz z naszych Usług.

Informacje lokalne. Jeśli pozwalają nam na to ustawienia Twojego urządzenia, możemy zbierać dokładne informacje o Twojej lokalizacji, aby świadczyć Ci ulepszone Usługi. Jeśli nie chcesz, abyśmy zbierali te informacje, możesz zmienić ustawienia swojego urządzenia.

Pliki cookie, znaczniki pikselowe/sygnały nawigacyjne w sieci Web i inne technologie. Zarówno my, jak i osoby trzecie, które dostarczają treści, reklamy lub inne funkcje w naszych Usługach, możemy wykorzystywać pliki cookie, znaczniki pikselowe, pamięć lokalną i inne technologie („Technologie”) do automatycznego gromadzenia informacji podczas korzystania z naszych Usług.

Ciasteczka. Pliki cookie to małe pliki tekstowe umieszczane w przeglądarkach urządzeń, które przechowują preferencje oraz ułatwiają i ulepszają korzystanie ze strony.
Znaczniki pikselowe/sygnały nawigacyjne w sieci Web. Znacznik pikselowy (znany również jako sygnalizator sieciowy) to fragment kodu osadzony w naszych Usługach, który gromadzi informacje o zaangażowaniu w nasze Usługi. Wykorzystanie znacznika pikselowego pozwala nam np. zarejestrować, że użytkownik odwiedził określoną stronę internetową lub kliknął w konkretną reklamę. Możemy również umieszczać sygnały nawigacyjne w wiadomościach e-mail, aby zrozumieć, czy wiadomości zostały otwarte, podjęte działania lub przekazane dalej.

Nasze zastosowania tych technologii dzielą się na następujące ogólne kategorie:

Niezbędne operacyjnie. Obejmuje to Technologie, które umożliwiają Ci dostęp do naszych Usług, aplikacji i narzędzi, które są wymagane do identyfikacji nieprawidłowego zachowania strony internetowej, zapobiegania nieuczciwej działalności i poprawy bezpieczeństwa lub które umożliwiają korzystanie z naszej funkcjonalności;

Związane z wydajnością. Możemy wykorzystywać Technologie do oceny wydajności naszych Usług, w tym w ramach naszych praktyk analitycznych, aby pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób poszczególne osoby korzystają z naszych Usług (patrz Analityka poniżej);


Związane z funkcjonalnością. Możemy korzystać z technologii, które pozwalają nam oferować użytkownikowi ulepszoną funkcjonalność podczas uzyskiwania dostępu do naszych Usług lub korzystania z nich. Może to obejmować identyfikację użytkownika podczas logowania się do naszych Usług lub śledzenie określonych preferencji, zainteresowań lub przeglądanych elementów w przeszłości;


Związane z reklamą lub kierowaniem. Możemy wykorzystywać własne technologie lub technologie stron trzecich do dostarczania treści, w tym reklam odpowiednich do Twoich zainteresowań, w naszych Usługach lub na stronach internetowych osób trzecich.

Zobacz sekcję 5 poniżej, aby zrozumieć swoje wybory dotyczące tych technologii.

Analityka. Możemy wykorzystywać Technologie i inne narzędzia stron trzecich do przetwarzania informacji analitycznych dotyczących naszych Usług. Niektórzy z naszych partnerów analitycznych to:

Google Analytics. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności Google Analytics. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak zrezygnować z wykorzystywania Twoich informacji przez Google Analytics, kliknij tutaj.

Platformy mediów społecznościowych. Nasze Usługi mogą zawierać przyciski mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram,(które mogą obejmować widżety, takie jak przycisk „udostępnij” lub inne interaktywne miniprogramy). Te funkcje mogą zbierać adres IP użytkownika, informacje o tym, którą stronę odwiedzasz w naszych Usługach, i mogą ustawiać plik cookie, aby umożliwić prawidłowe działanie funkcji. Twoje interakcje z tymi platformami podlegają polityce prywatności firmy, która je udostępnia.


Informacje zebrane z innych źródeł.

Możemy uzyskiwać informacje o Tobie z innych źródeł, w tym za pośrednictwem usług i organizacji stron trzecich. Na przykład, jeśli uzyskujesz dostęp do naszych Usług za pośrednictwem aplikacji strony trzeciej, takiej jak sklep z aplikacjami, usługa logowania strony trzeciej lub witryna sieci społecznościowej, możemy zbierać informacje o Tobie z tej aplikacji strony trzeciej, którą utworzyłeś dostępne w ustawieniach prywatności.

JAK WYKORZYSTUJEMY TWOJE INFORMACJE

Wykorzystujemy Twoje dane do różnych celów biznesowych, w tym do świadczenia naszych Usług, do celów administracyjnych oraz do marketingu naszych produktów i Usług, jak opisano poniżej.

Świadczenie naszych usług.

Wykorzystujemy Twoje dane, aby wypełnić naszą umowę z Tobą i świadczyć Ci nasze Usługi, takie jak:

Zarządzanie Twoimi informacjami i kontami;

Zapewnienie dostępu do niektórych obszarów, funkcjonalności i funkcji naszych Usług;

Odpowiadanie na prośby o wsparcie klienta lub wsparcie techniczne;

Komunikowanie się z Tobą w sprawie Twojego konta, działań w naszych Usługach i zmianach zasad;

Przetwarzanie Twoich informacji finansowych i innych metod płatności za zakupione produkty lub Usługi;

Przetwarzanie aplikacji, jeśli ubiegasz się o pracę, publikujemy w naszych Usługach;

Umożliwienie rejestracji na wydarzenia.

CELE ADMINISTRACYJNE

Wykorzystujemy Twoje dane do różnych celów administracyjnych, takich jak:

Realizacja naszych uzasadnionych interesów, takich jak marketing bezpośredni, badania i rozwój (w tym badania marketingowe), bezpieczeństwo sieci i informacji oraz zapobieganie oszustwom;

Wykrywanie incydentów związanych z bezpieczeństwem, ochrona przed złośliwą, oszukańczą, oszukańczą lub nielegalną działalnością oraz ściganie osób odpowiedzialnych za tę działalność;

Mierzenie zainteresowania i zaangażowania w nasze Usługi;

Krótkoterminowe, przejściowe użycie, takie jak kontekstowe dostosowywanie reklam;

Ulepszanie, uaktualnianie lub ulepszanie naszych Usług;

Opracowywanie nowych produktów i usług;

Zapewnienie wewnętrznej kontroli jakości i bezpieczeństwa;

     Uwierzytelnianie i weryfikacja indywidualnych tożsamości;

     Debugowanie w celu identyfikacji i naprawy błędów w naszych Usługach;

     Audyty dotyczące interakcji, transakcji i innych zgodności;